Rozbierają się, by ratować kobiety

20160906_b

Trójmiejscy crossfitowcy wystąpią w aktach na kartach wyjątkowego kalendarza w ramach kampanii „Breastfit – Kobiecy biust. Męska sprawa”.  To pierwsza taka akcja na świecie, skierowana do mężczyzn, z przesłaniem, aby zadbali o zdrowie swoich kobiet.

 

W 2015 roku powstał kalendarz WINNERS NEVER QUIT 2016, gdzie sportowcy z sopockiego klubu CrossFit, wystąpili w nagiej sesji zdjęciowej. 12 aktów przedstawiających atletów podczas treningu złożyło się na kalendarz, z którego cały dochód został przeznaczony na fundację Onkocafe, która wspiera kobiety z rakiem piersi. W tym roku powstaje kolejna edycja kalendarza, tym razem pod mocnym hasłem POWER OF COMMUNITY 2017.

Do udziału zostali zaproszeni wspierający kampanię crossfitowcy z całego Trójmiasta, a to oznacza, że sportowcy z konkurujących ze sobą klubów łączą się w jednym celu. Kalendarz będzie składał się z 12 aktów. Planem zdjęciowym będzie surowa betonowa hala stoczniowa. Każde zdjęcie przedstawia wybrany trening oddający kluczowe cechy crossfitu tj., siłę, szybkość, koordynację. Jak zdradza fundacja,  zdjęcia będą w większości czarno-białe, aby… jak najlepiej uwidocznić muskulaturę atletów. I dzięki temu przykuć też uwagę kobiet.

gorczakjan2
fot. Jan Górczak

Managerem projektu został Jakub Popławski, a zdjęcia wykonał Jan Górczak. Kalendarz będzie dystrybuowany przez sieć klubów crossfitowych oraz stronę kampanii BreastFit. Cena kalendarza: 69 zł (przy odbiorze własnym); przy zamówieniu przez internet 78 zł. Planowany termin druku i wysyłki kalendarza to druga połowa października. Zamówienia można składać tutaj.

Dochód przeznaczony jest na wsparcie działań edukacyjnych fundacji z zakresu profilaktyki nowotworów oraz działań statutowych.

 

gorczakjan
fot. Jan Górczak

w ramach projektu „Życzliwa Polska ma Sens” – sfinansowano ze środków Fundacji PZU/Partner Fundacja PZU

logo-pzu